مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه | پروژه ها | آلیف

مجتمع تجاری-اداری مدرن الهیه

مجتمع تجاری-اداری مدرن الهیه

مجتمع تجای-اداری مدرن الهیه، با مساحتی بیش از 17000 مترمربع زیربنا در11طبقه، روبروی تپه های الهیه بنا شده است. این موقعیت استثنایی که از یک طرف در مجاورت خیابان آفریقای شمالی واز سوی دیگر در کنار اتوبان مدرس تهران قرار دارد ویزگی خاص این مجتمع است که درسه بخش تجاری،اداری و پارکینک های طیقاتی احداث گردیده.
مجتمع مدرن الهیه اولین مجتمعی است که در منطقه الهیه تهران با نگاهی مدرن در طراحی، اجرا و استراتژی کلی، با هدف گردآوری برندهای معتبر دنیا در کنار یکدیگر تاسیس شده است.
قسمت تجاری این مجنمع، با توجه به تمایل مراجعین به استفاده از برندهای بین المللی پوشاک و کالاهای متنوع وابسته به آن نظیر کیف و کفش،اوازم آرایشی، عینک، ساعت، جواهر، لوازم ورزشی و همچنین شکلات های دست ساز، گل فروشی، کافی شاپ و رستوران با مساحتی بیش از 3000مترمربع،در2 طبقه شامل 30 فروشگاه با مساحت های متفاوت شکل گرفته است.
به منظور تامین آسودگی خاطر مراجعه کنندگان و فراهم کردن محیطی آرامش بخش برای آنان،مجتمع مدرن الهیه،175 عدد پارکینگ به عنوان پارکینگ اختصاصی مراجعین،به صورت رایگان فراهم نموده است.همچنین مشتریان ویژه می توانند از سرویس VIPدر یک طبقه پارکینگ(قابل دسترسی از خیابان آفریقا) برخوردار شوند.
ارائه امکانات متنوع و همچنین در نظر گرفتن خدمات امور مشتریان سبب گردیده تا مراجعین خریدی متفاوت را در این مکان تجربه کنند.

www.modernelahieh.com

مجتمع تجاری اداری مدرن الهیه | پروژه ها | آلیف
مجتمع تجاری-اداری مدرن الهیه