شور لول ایران | پروژه ها | آلیف

شور لول ایران

شور لول ایران

شرکت شورلول استرالیا با 20 سال سابقه در زمینه تهیه فرمولاسیون و تولید مصالح شیمیایی ساختمان در چند سال اخیر با سرمایه گذاری در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا،  از جمله ایران ، امارت متحده عربی ، عربستان سعودی ، سوریه ، لیبی ، مصر و الجزایر توانسته است بازار خود را در این مناطق تثبیت نماید .

شرکت شورلول استرالیا با سرمایه گذاری مستقیم و به همراه سرمایه گذاری شرکای ایرانی خود در سال 2006 اقدام به تاسیس شورلول ایران نمود .

شرکت شورلول ایران با تکیه بر دانش فنی شرکت شورلول استرالیا و با همکاری شرکت کرایتون کانادا و آزمایشگاه مجهز خود توانسته است محصولات خود را با کیفیتی برتر و قیمتی قابل رقابت، به بازار عرضه و نیازهای مختلف ساخت و ساز را با توجه به ویژگی های هر پروژه مرتفع نماید .

ارتباطات بین المللی شرکت شورلول باعث شده که توانایی  ارائه جدیدترین تکنولوژی ساختمان به هموطنان فراهم گردد .  

همچنین این شرکت جزء معدود شرکت های ایرانی است که موفق به اخذ گواهینامه فنی در مورد گرمابندی پوسته خارجی  ساختمان (ETICS) از مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی شده است. شرکت شورلول ایران مفتخر است با تولید محصولات متنوع بر اساس استاندارهای روز جهان که بعضا به آنها اشاره شده به عنوان یکی از تولیدکنندگان برتر در ایران شناخته شود .

www.sureleveliran.com

شور لول ایران